Medellin 2008.03.12. 21:33

Képek

Hi!

Mostanában ritkán készítek képeket, mert nem lehet. Ha csinál valamit, és le akarom fotózni, akkor abbahagyja amit csinál, mert nézi hova megyek (gépért), majd, ha meglátja a gépet, akkor mindent eldob, és rohan hozzám:) Így ugye nem lehet fotót csinálni, legalábbis nagyon körülményes.

Tegnap Süvi feltöltötte a gépen lévő halas képeit, és ilyeneket találtam közte (többet persze, ez válogatás):

Hopp, ezt rosszul méreteztem:)) De fel nem töltöm megint!!

Bocs a kommentek hiányáért, de még ki sem pakoltam a cuccaimat munka után, és így is ezer éve ülök a blog előtt:))

Ez nagyon édi kép lett:))

Igazi kukis képet direkt nem raktam fel:)

A Lábak:)

Még Lábak:)

Ott szokott vígan játszani. Fel... miket beszélek.. LE lehet szedni a mágneseket:))

Itt is tud jó nagy kupit csinálni, de nagyon el tudja foglalni magát ezzel a tevékenységgel is:)

Ezek sem mai képek, de most is kb. így néz ki:) Ezek legalább egy hónapja készülhettek. Vagy 2.

Az ott egy csikóhalas kulcstartó a szájában:) Szereti:) Rágni:)

Dettó.

A kis gyönyörűséges babám:)

De tegnap is csináltam egy-két képet, de nem tudom, hogy azokat mikor fogom feltölteni...:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr725518200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása