Medellin 2008.03.11. 21:36

Frankeinstein

Hi!

Ma éjszaka először (ismét) külön aludtam Bencétől. Igaz így 3-4-szer is szaladhattam át éjszaka, de azért nem volt annyira vészes. Mondjuk a fél 6-os ébredése kicsit nem tetszett, próbáltam visszaaltatni, de eléggé félálomban volt csak. 40 percet még így elnyavajgott, utána sajnos megint felébredt, úgyhogy most kivételesen elég korán kapott reggelit. Viszont ennek hatására aludt tovább, 3/4 8-ig, ami azért mostanában ritkán fordul elő! Persze ezt csak azért csinálta, hogy sehogy ne jöjjön ki jól az altatása torna előtt:)) Majdnem el is késtünk...

Ma volt az utolsó Zsuzsis baba-mama tornánk. Kifúrta őt a helyéről az új marketinges, aki szerint nem túl költséghatékony, hogy Zsuzsi több pénzt kap arányosan, mint a többiek, mert fizetnek a benzinpénzébe is, cserébe 2 ember jár az óráira. Úgyhogy csütörtöktől új ember tartja a tornát. Tudjátok ki? Hát a marketinges! :) No comment... (Edző volt ott, és onnan lett marketinges, úgyhogy órát tartani mondjuk nyilván tud, de akkor is...)  Amúgy ma megtudtuk tőle, hogy 7 hetes várandós!! Úgy örültünk! Olyan rég tervezték már a következőt! Ott irígykedtem:) Mindenesetre kedden és pénteken Biatorbágyon fog órát tartani Katánál (másik nő, aki jár le velem), lehet majd néha kinézek. Programnak sem utolsó.  Na, ezek voltak a konditermi, offtopic hírek.

Napközben Bence egy kis tündér volt! Sokat rosszalkodott, de direkt. Pl. leszedte apja könyvét az éjjeliszekrényről, pedig tudja, hogy nem szabad, majd ledobta a földre, rámnézett, hangosan kacagott, és elmenekült a tett színhelyéről:) Ma átrendeztem az éjjeliszekrényeket is. 2 állt egymáson, mert az ágy másik végébe kis asztalt tettünk, de tegnap Bence kifigyelte, hogy az éjjeliszekrény fiókjait is ki lehet húzni! Idáig nem is gondolt rá, de azóta... Tehát tegnap kihúzta a felső szekrény fiókját, belécsimpaszkodott, és az meg szépen elkezdett ledőlni. Mivel ott voltam persze megfogtam, hogy ne essen már rá a gyerekre, de akkor elhatároztam, hogy szobaátrendezés lesz... Ma már csak alsó fiókokat kell húzigálnia, mert nincs felső, úgyhogy ma megfogta a neszeszeremet és beleborította a fiókba az egész tartalmát. Az össze sminkcuccomat. Utána 5 percig boldogan kotort a fiókban, derékig eltűnve benne. Édi volt:)

Ma játszott Frankeinsteint is. Megindult a cica felé előrenyújtott kezekkel, a két kis oszlop lábán dülöngélt jobbra-balra járás közben, és közben hörgött valamit (örült a macskának). Elég mókás látvány volt:) Meg amúgy is sokszor mászkált kacarászva fel-alá. Az okot nem tudom, de jó volt a kedve:) Aztán délután jött a borzalom. 3/4 11-kor kelt fel délelőtt az alvásából, azaz 2 körül kellett volna megint aludni, amikor le is fektettem. 15:20-ra aludt el!! Majdnem másfél óra után! Anyu is átjött közben, mert hozott pár cuccot, úgyhogy lényegében 45 percet küzdöttem én vele, a többit meg anyu.. És ezek után volt képe a kis csillagomnak 50 percet aludni!! Viszont pazar étvággyal kelt. Megevett egy hatalmas almát egy jó adag kölespéppel (70 g az előírás belőle, és 100-at csinálok mindig), majd ezután még benyomott egy nagy adag gyümölcsjoghurtot is. Azaz először töltöttem neki valamennyit a cumisüvegbe (ivójoghurt, képtelenség kanállal adni, mert több folyik mellé, mint bele), és miután kiitta, utána is ott nyúlkált az üvegért, meg cumizta a semmit. Úgyhogy kapott még, azt is megette. Lényegében a fél literes üveg több, mint felét kiitta... Cserébe nem ette meg az össze vacsiját, úgy jól volt lakva.

Vacsi. Szépen feltettem a szokásos tejbegrízt és már csak 1-2 percet kellett forrnia, amikor elmentem Bencéért. Majd csöngettek. Innentől kezdve szépen folyt az este, Zsuzsi (edző) hozott vissza egy könyvet, meg dumáltunk, meg közben megfürdettem a gyereket, meg Zsuzsi már el is ment, meg pelenkázás, öltöztetés, majd menjünk a vacsiért. Konyhában: mi ez az égett szag??? Kb. fél órája főzem a tejbegrízt, ami 'enyhén' odakozmált... Még sosem csináltam ilyet, de nem voltam boldog! 20 perc eleve míg elkészül (azaz csomó idő, meg meló, mert kevergetni is kell azért néha), erre pocsékba ment az egész. Szerencsére mindig van víz forralva, úgyhogy 2 perc alatt megmelegítettem és már töltöttem is a tápszerhez... De ugye azt sem ette meg:)

Még nem sikerült elaltatnom amikor Líviáék átértek, úgyhogy Dórira maradt a megtisztelő feladat. Mi 3/4 7 körül mentünk el, és Dóri beszámolója szerint 19:36-ra aludt el a csöppem. Úgyhogy azért volt vele dolog! Köszönöm szépen a vigyázást amúgy innen is!!

Tök lelkiismeretfurdalásom volt tegnap este. Csomó program összejött az elmúlt napokban, és egyikre sem mondtam nemet, hanem azonnal igent. És rövid idő leforgása alatt 3-szor is lepasszoltam a kis pockomat! Először a megnyitó, majd bowling, most meg a sminkbemutató miatt... Holnap meg persze munka, és megint anyunál alszik... Hétfőre is szerveztem már magamnak egy fél napos programot... Azt hiszem most kicsit leállok, és csak a szerdai munkával fogok foglalkozni. Ez már tényleg túlzás! Még szerencse, hogy nekem van lelkiismeretem, így legalább pontosan jelez, ha kicsit átesek a ló túloldalára. Úgyhogy visszavedlek anyukává, aki otthon ül, és nem bulizni jár.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr645518198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása