Hi!

El is felejtettem tegnap írni, hogy a kádban Bencének új kedvenc játéka van. Kihúzza a dugót... Utána próbálja betenni, de természetesen nem sikerül. Mert ez nem sima dugó, hanem a kádhoz tartozó, ilyen tekerős tárcsával (vagy mivel) megemelhető dolog. Azaz, ahhoz, hogy vissza tudja tenni, ahhoz bele kéne találnia a 'dugó' 'szárával' v. 'nyelével' a lefolyó középső lyukába. Ez persze nem sikerül, tehát nem zár rendesen a dugó, úgyhogy ismét kiveszi, és újra próbálja. Már rég az üres kádban ül, és csak pakolja, és csak pakolja... Én meg vagy zuhanyzom addig, vagy törcsit terítek rá, hogy ne fázzon. De valószínűleg nem fázik, meg amúgy se tűnne fel neki, de azért biztos, ami biztos... És teljesen felhergeli magát a végére (vagyis inkább már az elején), hogy nem megy neki! Egy idő után már én kapok agyvérzést, úgyhogy dugóval a kezében kikapom a kádból:) De azt a koncentrálást, azt a figyelmet! És azt a lankadatlan kitartást! De tudom, ha sikerülne neki, akkor újból kivenné, és újra próbálná berakni:) Míg meg nem unná, hogy már ez is megy, és akkor talán újra tudnánk rendesen fürdeni... Hónapok kérdése...

Ma nagyon jó volt a kedve, amit nem is csodálok, mert egész nap evett:) Szép idő volt, úgyhogy sétálni is volt! Ma is kigyomlálta a maradék hajamat, kitépte a fülemből a fülbevalót (mint utoljára pénteken is...), és elhelyezett rajtam pár harapást. Úgyhogy tényleg jó napja volt:) 8-kor aludt el ma is, mint tegnap este is, de ma negyed 7-től volt ébren. Remélem holnap azért..., bár nem hinném... Felkel majd 6 után valamikor reggelizni, és megint nem fog visszafeküdni aludni... Legalább negyed 7 és negyed 8 között aránylag jól elvolt a kiságyban. Utána már unatkozott 8-ig, de én még képtelen voltam megmozdulni:) Néha beadtam neki a cumiját, amit 10 másodperccel később hozzávágott a fejemhez; bár ezt megértem:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr875518179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása