Medellin 2008.02.12. 20:57

Játék a cicával

Hi!

Ma nagyon rendes gyermekem volt! Tudtam tőle takarítani, vasalni, ebédet főzni, meg mindent. Úgy nagyobb hisztik nélkül. Lényegében ma elég kevésszer hallottam a hangját, max. vasaláskor akarta levadászni a vasalót, és nemtetszését fejezte ki, amikor ezt megtiltottam neki. Úgyhogy odébbállt, és kigyomlálta szegény növényünket. Jól nézett ki a föld a tiszta parkettán. Miután felporszívóztam és felmostam...

Porszívózás. Külön bekezdést érdemel. Ma folytattam a tegnapi porszívózást, de úgy látszik, hogy nem ártana napi rendszerességgel csinálnom, mert jó játék. És Bence örül neki:) Egyrészt zúg, bár nem tudom, hogy annak örül-e. De fúj ki meleg levegőt, és oda lehet tenni a kis kezet, és az mókás. Meg van rajta gomb. Ezen kívül a porszívó mozog! Fel lehet állni mögé, belé lehet kapaszkodni, és lehet menni utána, amerre anya húzza. De ha anya megáll, akkor lehet tolni is utána! Végigjárta velem a fél lakást porszívózás közben. Azaz amíg porszívóztam, addig végig a porszívóval játszott, és tetszett neki:) Úgyhogy ez is lehet egy program neki:)

Ma játszott a cicával is, nagyon édes volt! :) Cicának adtunk egy papírgombócot (csokipapír), mert imád vele játszani. Na ebbe beszállt Bence is! Elorozta a cica galacsinját, meglóbálta, és dobta a macskának:) Az meg vagy játszott vele (Bence akkor vidáman kacagott), vagy nem, de akkor Bence odamászott, felvette a papírt, és újra becélozta a macskát:))) Sőt, annyira, hogy nem is a macskát üldözte most, hanem a papírt! Utána a papírral a macskát! :))) És amikor a cica felugott a kanapéra, akkor Bence fogta magát, felállt az ágy mellé, és odanyújtotta a cicának a galacsint:)) Kész:) Honnan tudja, hogy az cicajáték, és azzal lehet játszani a macskával??

Ma rekordot is döntöttünk: 2-szer 1 órát aludt! Ilyen se volt még! Igaz másodszorra lefektetni nem volt egy leányálom, asszem 1 órámba telt elaltatni. Az is csak úgy sikerült, hogy 45 perc után kimentem, hagytam 10 percig ordítani, és amikor visszamentem és lefektettem, és cumit adtam neki, meg betakartam, akkor nagyon serénykedett elaludni nekem! Egy további hang nélkül! Szigorúan a kezemet fogva!:)

Úgy volt, hogy ma sétálni is megyünk, ha már torna nincs, de ma Süvi volt házon kívül, és azt mondta, hogy fagy van kint, úgyhogy ki ne mozduljunk. De végül nem is volt gond, mert tényleg szépen viselkedett egész nap!

A pöttyei meg már el is tűntek igazából... Szombat délután megjelennek az elsők, vasárnap tetőzik, hétfőn halványak, kedden már nincs semmi:) Ennél nagyobb baja ne legyen soha! :)

Továbbra is próbál járni, mindenhová gyalog indul, már el sem indul négykézláb (mármint, ha áll - azaz nem ereszkedik le négykézlábra a helyváltoztatáshoz, hanem elindul). Nagyon kis ügyi!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr635518168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása