Medellin 2008.02.07. 20:17

Utólag - szerda

Hi!

Az éjszakánk nem volt túl fényes, de azért borzasztó sem volt. Bence többször felkelt, de konkrétan fel (nyitott szem, két láb, stb.). Ilyenkor játszottunk vele kicsit, meg kivettük, meg foglalkoztunk vele, aminek nagyon örült, és nagyon boldog volt, meg gagyogott, meg minden. Tehát igaz, hogy éjszakázni kellett, de nem egy ordító gyerek mellett, hanem egy kis tündér mellett. Éjjel fél 1-re belázasodott, fenékben mért 38,9 volt a láza, úgyhogy kapott egy kúpot. Ez fél óra alatt 37,6-re levitte a lázát. Igaz, mikor elaludt, akkor nézegettem a lázcsillapító papírját és azt írta, hogy 12 hónapos korig fél kúp adható… Igaz azt is írta, hogy mellékhatások tekintetében túladagolni csak nagyon nagy mennyiséggel lehet. Gondolom ne nyomjunk a gyerekbe 10 kúpot… Ezen kívül minden olyan dolgot megadtam neki, aminek én is örülök lázas állapotban. Kapott hideg vizes borogatást a homlokára pl. Azaz a fél fejére. Az orráigJ És örült neki, mert minden rongyot azonnal lekap a fejéről, ezért meg felnyúlt, és inkább elkezdte morzsolgatni, de nem szedte le. Meg raktam be neki relaxációs zenét is az ágyba. Azaz a discman fülhallgatóját belógattam hozzá. Ez amúgy egy olyan zene, amit a várandósság időszakában ’kell’ hallgatni, mert megnyugtató a mamának, és a babának is. Állítólag. Még kint vettem, de kb. 2x raktam be magamnak. Ezután mentrend szerint óránként kelt fel, de kb. órát lehetett volna igazítani hozzá. Reggel 7-kor nem ette meg az összes reggelijét, ami arra volt jó, hogy amikor 8-kor felkelt és odaadtam neki a maradékot, akkor megint visszaaludtJ Biztos Pavlovi reflexJ Cumis reggeli után alvás jönJ Ma kétszer isJ Úgyhogy ¾ 9-ig aludt (telefonra keltünk). 9-kor felhívtam a doktornőt, hogy mi a helyzet, mi a teendő. Azt mondta, hogy várjunk még egy napot, ha nincs más tünete és nézzük meg, hogy mi történik. De amikor mondtam, hogy az éjszakai láz 39 fokos volt, akkor azt mondta, hogy mégis inkább menjünk le, megnézi. Örömmel jelentem, hogy Bence makk egészséges, nincs semmi baja, csak nő egy foga, ami miatt kicsit gyulladt az ínye, és ez a gyulladás okoz hőemelkedést meg lázat a szervezetében. De meghallgatta a tüdejét elöl-hátul, megnézte a torkát, fülét, és minden a legnagyobb rendben van. A váróban megint mindenki odáig volt, mert bence járkált (velem), mosolygott, társalgott, és iszonyat édes volt. A dokinéninél is rendesen viselkedett, csak a fülnézegetőt akarta kivenni a kezébőlJ

Viszont innentől borzalmas órák következtek. Pl. elalvása után 15-20 perccel felriadt v.mi zajra, és nem lehetett visszaaltatni. Így adott volt egy hőemelkedéses és szörnyen nyűgös gyerek. Én meg ugye dolgozni készültem és ezer dolgom volt. Amit mind vele kellett csinálni. Így történt pl. hogy eltört a termosz ami nem is az enyém, hogy Sir Charles-é, aki előadó az oktatáson és lovag. Ez úgy történt, hogy egyik kezemmel forró vizet töltöttem a kis termoszba teának, a másik kezemben meg Bence ült. Ami lekapta a nagy termoszt a pultról és az előbb vázolt okok miatt ezt nem tudtam megakadályozni. Letört a teteje + meg is repedt belül a tartály. Kuka. Nem volt időm ebédet készíteni és ebédelni. Eltűnt a lakáskulcsom. Bence játszott vele, és nem tudom hova tette. Kulcs nélkül kellett elmennem itthonról, és anyutól kértem el a pótkulcsokat, azzal jöttem haza. Már rendet is tettem a katasztrófa súlytotta övezetben (nappali), de még mindig nincs meg. A talajon legalábbis tuti, máshová meg nem tudom hova tehette. Agyrém.

Délután anyuéknál 2-szer is aludt, egyszer 1 órát, egyszer meg másfelet, de végig hőemelkedése volt. Utoljára anyu 38,8-at mért 8 óra körül, ami fürdés után lement 38,4-re, úgyhogy csak a homeopátiás kúpot kapta még csak meg. De egész nap meleg a feje és nyűgös. Meg olyan kis elesettL

Úgyhogy holnap nem megyünk tornára, Gabit is le kell mondanom, mert bár Bence nem beteg, azért nem érzi jól magát, inkább pihennie kell és nem városon át utazni, meg újdonságokkal terhelődnie. Viszont torna helyett elmegyek masszíroztatni, addig anyu még vigyáz Bencusra. Van egy ilyen center, ahol 18-20 masszázságy van és egy hónapig ingyen lehet használni, egy hónap után meg 200 forint/fél óra; előre is ajánlom mindenki figyelmébe : www.henartural.com (én még nem láttam az oldalt, mert nincs netünk…)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr685518162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása