Hi!

Bence anyuéknál aludt, és most állítólag nem aludt annyira jól, többször is felkelt, és sírt. Úgyhogy 'végre' nem csak nálam:) De nekem is kijutott ma a jóból: délután 45-50 percembe telt, hogy elaltassam, és aludjon 40 percet...

Voltunk délelőtt tornán. Most 3-an voltunk. Máté még mindig beteg szegény, és az 'új' anyuka ma megint hozta a kis Bettit. Nagyon nyugodt kislány, szépen nézelődik, eszik, alszik, nincs vele semmi gond. Óra végefelé kinyitottuk az ajtót, mert 12-re valami ablakost várt a konditerem, mi meg még nem végeztünk teljesen, de így akartuk jelezni, hogy attól még be lehet jönni. Na, Bence egyből kistartolt a kondiba:))) Mondták is a fiúk, hogy már most tudja, hogy hova kell majd jönnie:))) Visszavittem, majd megint kimászott, akkor már Zsuzsi ment utána. Mondta Bencusnak, hogy "Látod! Sok babapiskótát kell enned, és akkor te is ilyen erős leszel!" :) (Bence épp egy babapiskótával a kezében rohangált ki.) De a fiúk megmondták, hogy nem, mert spenótot kell ennie hozzá:))) Nyilván ők is attól izmosodtak meg annyira:))

Szegény kis pockom feneke már szinte mindenhol piros! Mióta elfogyott a gyógyszertári popsikenőcs, és ezzel hiper-szuper - amúgy baromi drága - Sudocrem termékmintával kenem, azóta van. Még sosem pirosodott ki a popsija. Úgyhogy anyu hozott át Neogranormont, az állítólag jó rá. Jövő hétfőn meg felhívom a védőnőt és lerobogok a rendelőbe. A válaszától függően vagy egyedül, vagy Bencével. Ugye attól függően, hogy van-e még influenza járvány.

Meg ma olyan is történt - mintha nem lenne elég baj a kis fenekével - hogy kiszakadt a pelenka. Belülről. Valahogy. És tele lett a kis hátsója ilyen zselés golyókkal. Már olvastam egyszer egy hozzászólásban, hogy a Pampers v.milyen golyócskás izé milyen szuper, ha épp nem szakad ki... Na, én nem tudtam, hogy a Tesco-s pelus is szuper golyócskákba zárja a nedvességet, de igen... Úgyhogy Bence repült a kádba, a golyócskák meg a földre, hogy akkor majd felporszívózom őket, mert mást nem tudok kezdeni velük...

Olyat is csinált ma Bence, amit előtte még soha! Anyu ugye átjött a krémmel kutyasétáltatás közben. Kicsit csevegtünk az ajtóban, majd mentek tovább. Bencét bevittem a nappaliba, letettem a földre, és a kezébe nyomtam valamit, hogy rágja. Fél perc múlva lecsapta a játékát, felpattant, és rohant ki az előszobába. Kinézett jobbra az ajtó felé a cipősszekrény mögül, majd nekiiramodott. Amin jól meglepődtem, mert sosem megy az ajtó felé! Úgyhogy mentem ki én is utána, és mit látok? Bence áll az ajtónál, és nyújtózkodik a kilincs felé! A bejárati ajtónál! Soha nem ment még arra, soha nem fogta még meg az ajtót (mármint idáig nem érdekelte), de most kiszalad, megnézte, hogy hová lett a nagymami, aki előbb még ott állt a kutyával, és utána ki akarta nyitni az ajtót:))) Biztos akart menni velük sétálni:))) Teljesen kész voltam:) De milyen kis okos már! Mármint, hogy emlékezik már, hogy mi hol történik (és egyszeri alkalom után, nem a rutin miatt), és hogy tudja már, hogy kilincs kell az ajtó kinyitásához! Eszem megáll! :)

Akkor, ma csináltunk olyat is, hogy babapiskótáztunk a konyhában. Kapott egyet a kezébe, és én is leültem a földre, hogy egyek vele egyet. Persze neki egyből az kellett, ami az én kezemben volt, el is vette. Úgyhogy ült két kezében két piskótával. Kérdeztem tőle, hogy akkor anya most mit eszik? Erre odanyújtotta az egyik kis kezét, és beletömte a piskótát a számba:)) Azaz csak haraphattam egyet, azért nem engedte el:))

És a legjobb a végére: Ma kétszer is csinált olyat, hogy kapaszkodva állt, utána elengedte amit fogott és megállt. Miután úgy vélte, hogy nem borul egyből el, elindult! Megtett két tökéletes lépést (azaz nem a borulás előtt még kapkodjuk a lábunkat magunk elé), majd letérdelt, és négykézláb folytatta útját! Úgyhogy azt hiszem ezeket kinyilváníthatom Bence első önálló lépéseinek! És azt is egyre sűrűbben látom, hogy annyira ügyködik valamiel, hogy két kéz kell hozzá, úgyhogy simán elengedi amit fogott, és másodpercekig kapaszkodás nélkül áll a két kis talpán! Fú, nagyon ügyes! Rögtön totyogni fog nekem!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr165518157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása