Medellin 2008.01.14. 19:04

Apróságok

Hi!

El is felejtettem tegnap megírni, hogy Bence már milyen praktikákat vet be, hogy ne kelljen aludnia! Tegnap is rázártam este az ajtót, hogy hisztizzen még egy kicsit, csak elfárad, és akkor le tudom fektetni, mert már fél órája szenvedtem vele. Ilyenkor ugye az van, hogy nem játszunk, nem társalgok vele, meg semmi, csak elkapom, lefektetem, cumit dugok a szájába, betakarom, és felszólítom, hogy aludjon. Utána általában felpattan, és kezdjük előlről. Tehát, megyek be hozzá (a sötétben), hogy megint elkapjam és lefektessem. Miután ezt megtettem akkor vettem észre, hogy Bencén nincs nadrág!! Egyszerűen letolta, és tök pucér lábakkal ácsorgott (akkor már feküdt) az ágyban! Most mutassatok nekem egy anyát, aki kibírja, hogy ilyenkor ne zabálja meg a gyereket.... Úgyhogy további tíz perc azzal telt el, hogy minden négyzetcentimétert végigcsókolgattam a kis lábain ő meg boldogan vihogott.. Na így altasson valaki babát...:)

Mostanában sajnos nem tudok nagy fejlődési ugrásokról beszámolni. Mert ugye a legtöbbön már túlvagyunk. Ugye van először az, hogy megfordul, meg mosolyog, hason kúszik, feláll, felül, kinőnek a fogai, mászik... Már csak a jár és a beszél van hátra, amire nagyon várok! De kisebb eredményekről is be lehet azért néha számolni, pl. a lépcsőmászás is ilyen volt. Most megint csak egy apróságról tudósítanék, nevezetesen arról, hogy egyedül is tud már kézzel enni! Na nem arra gondolok, hogy belenyomok a kezébe egy babapiskótát, és rágja! Hanem leteszek elé kis falatokat (tényleg piciket), és ő azt meg tudja fogni, és be tudja tenni a szájába! Tehát nem feltétlenül nekem kell etetni, hanem ilyen szilárd ételeket már egyedül is tud enni, ha kiteszem neki! Nagyon kis ügyi!

Ja, azért pár szót a csodás éjszakánkról, ami tényleg az volt! Szépen aludt 1/4 4-ig, akkor kicsit felkelt, de hamar visszaaludt, utána fél 7-kor reggelizett, és aludt utána fél 10-ig! Tehát 2-szer kellett csak felkelnem hozzá nagyon rövid időre, és tudtam aludni végülis 8 órát!!! Igaz 3 részletben, de nem érdekes! :) Ma még többet fogok, mert ma Líviáéknál alszik:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr845518144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása