Medellin 2007.11.03. 19:46

Hiszti

Hi!

Azt hiszem csütörtöktől kell írnom a dolgokat...

Este visszamentem, és Líviáéknál aludtam én is. Bence kicsit azért másképp viselkedett, mint szokott, pl. felkelt 10, fél 11 körül, és... felkelt. De teljesen. Ki is lett véve még vagy egy fél órára:) De legalább volt alkalmam megölelgetni, mert mert mikor átértem, akkor már aludt. Meg adtam neki még enni olyan későn, hogy jobban aludjon éjszaka:) Ha már nem velem alszik ugye... Mondta Lívia, hogy amikor Bencus felkelt, akkor tök édi volt, mert nem tudta, hogy hol van, és nézelődött körbe nagy szemekkel! :) De nem sírt, nem ijedt meg. Meg amikor tisztába lett téve, akkor összepisilt mindent és mindenkit:)

Délelőtt meg elvittük sétálni a Szent István parkba, mert Lívia ismerősének az unokáival volt randink:) Azaz egy ikerpár (azt hiszem kb. fél évvel idősebbek Bencénél). 5-en toltuk a 3 alvó gyereket:) Persze Bence volt az első, aki felkelt, és ébren is maradt...

Délután meg picit anyunál volt, míg Renivel éttermet intéztünk az esküvőre.

Ma éjszaka átlagos volt. Felkelt éjfélkor, fél 1-kor, 3-kor, 5-kor, fél 6-kor (akkor reggelizett), utána nem aludt vissza vagy fél órán át, majd fél 8-kor végleg felkelt... Aztán mentünk is át anyuékhoz, mert mit üljünk itthon egyedül?

Bence tök ügyesen kezd ülni, majd töltök fel róla képeket! Meg áll is egyedül, miközben kapaszkodik az ágy szélébe:) És nagyon élvezi.

Viszont rengeteget hisztizik mostanában! Ma reggel úgy kelt, hogy kb. sírva. Amint felkelt, már sírt is. Meg ma délelőtt is ezt csinálta alvás után! És nem tudom miért. De arra fogom, hogy nő a foga.

Ma délután elmentünk Bencével, anyuval és Luluval (a kutyával) sétálni egy nagyot! Jó volt hegymenetnek tolni a gyereket, meg az utolsó sokszáz métert 8 kilóval a karomon megtenni... Enyhén melegem lett, utána egy szál pólóban pakoltam ki a kocsiba, és még mindig nyári meleg volt:)) Olyan 5 körül, a sötétben...:) Bence a sok ruha és pokróc miatt mozdulatlanságra volt ítélve a babakocsiban, és úgy 3/4 óra alatt ezt elunta, azért vettem ki. Délután amúgy sokat aludt, csak korán,  úgyhogy 5 perce le tudtam fektetni, azaz 3/4 8-kor. Remélem aludni fog, én meg megtekintem addig a Jet Li-s War-t!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr235518075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása