Medellin 2007.10.04. 08:43

Apával

Hi!

Ma aránylag jó éjszakánk volt! Azt hiszem csak 3-szor keltünk fel, és csak rövid időkre. Egyszer tisztába is tettem... Reggeli csak 7-kor volt, és utána nem is aludtam vissza, mert nem voltam álmos! Azóta Bence már visszaaludt, meg én is elálmosodtam, de már nincs értelme lefeküdnöm, mert 11-kor torna van.

Tegnap a kis pocok jó sokat volt nélkülem, és apja vigyázott rá! A héten már többedszerre:) Tegnap közel 3 órát töltöttem a fodrásznál pl. De meglátogattak minket a fiúk, Süvi eltolta Bencust a fodrászatig. MEg ott is maradtak vagy egy órát, úgyhogy olyan is volt, hogy Bence az ölemben ült és nézelődött, meg a kezemet rágta, míg a hajamról mosták le a lemosnivalót:) Nem hiába hívják családi fodrászatnak a helyet:)) Mi családostul költöztünk be kicsit, ami szerencsére gabit abszolút nem zavarja, inkább élvezi:) Kész klubdélutánokaT lehet nála tartani ilyenkor:) Volt olyan is, hogy a család tagjai egymás utánra jelentkeztek be, aztán ott ültünk 4-en nála Bencussal, és megvártuk egymást, és addig babázás meg beszélgetés folyt:))

Délután meg vittem anyuhoz, mert én mentem dolgozni. Szegénykém épp akkor aludt el, amikor átértem este, hogy hazavigyem. De végülis 2-szer ébredt csak fel picit (félig), míg betettük a hordozóba, meg míg otthon kivettem és ágyba tettem. Legalább kiderült, hogy este is megoldható a szállítása, mikor már alszik. Mert szerdánként nem fogok 1/2 9 előtt odaérni hozzá. És addigra már mindig aludni fog!

És olyan rossz volt, hogy este már nem ölelgethettem meg. Szegény majdnem felkelt arra, hogy az ágyában összepuszilgattam a kis arcát, míg aludt..:) Most meg itt alszik az ágyon mellettem:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr815518044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása