Medellin 2007.09.18. 21:18

Nehéz nap

Hi!

Sajnos ma is nagyon rossz napunk volt, és nem tudom miért. Kezd az a kényszerképzetem lenni, hogy Bence készül beteg lenni (pl. megfázás), de remélem inkább csak a foga jön, vagy a front (bár arra sosem volt ennyire érzékeny). 6 hetes kora óta először ki kellett vegyem éjszakára a kiságyból, és betetennem magam mellé. Szerintem már nem is élnék, ha megint nem aludtam volna, hanem csak ugrálok ki az ágyból! Így meg ha felkelt, akkor csak odanyúltam félálomban, és megforgattam, betettem a cumit, etc... Ennek ellenére délután elájultam és aludtam vagy... fél órát? Talán.

Szegény baba egész nap sír, vagyis inkább ordít, folynak a könnyei.:(( És ha felveszem a karomba, akkor is folytatja! Ezen kívül néha nem kap rendesen levegőt, de azt még meg tudjuk oldani, viszont fuldoklik néha saját nyálától, annyit rág! Vagy ha nem rág, már akkor is kb... Ezen kívül a napi átlaghoz képest ma csomót tüsszentett, és köhögött is! Nem csúnyán, de nem szokott ennyit köhögni. Csak, ha félrenyel. (Bár lehet a sok nyáltól nyel félre egész nap? Attól fuldoklik és köhög is? A sok nyál, az meg lehet a fogzás jele?)

Baba-mama tornán nagyon rendesen viselkedett viszont, mint mindig, ott leköti a sok esemény. A zene, a sok ugráló anyuka, a játékai... Mindig az óra végére kezd el nyűgösködni, de akkor már a földön fekvős gyakorlatokat csináljuk (pl. hasizom), és akkor mindig magamra kapom:) Azt nagyon szereti:) Délután voltunk sétálni is, de csak egy fél órát. Kezdett nagyon fújni a szél, meg kezdett beborulni, és nem mertem tovább maradni. Végül nem lett vihar, de cserébe hazaúton Bencus nyűgösködni kezdett, úgyhogy nem is volt baj, hogy hazajöttünk.

El is felejtettem: baba-mama tornán új gyerekek is voltak lent. Volt egy 3 hónapos. 9 kiló.... Ha már láttatok undorító gyereket! Ragyogóan tartotta a fejét a kora ellenére, mert nem volt nyaka. A feje egybefolyt a testével, azaz egy vastag valami tartotta a fejét, nem egy nyak. De ha könnyebb lenne 5 kilóval, akkor is ronda lenne. Már az arca..:P Na de egy 3 hónapos 9 kilós gyerek... Az elefánt lábak még hagyján.... De a feje!!! Brrr... És a védőnő meg a doki nem mondja nekik, hogy egyen kevesebbet szegény? Hogy a kedves mama ne tömje? Vagy adjon kevesebbet? Vagy a jelen állapotába kezdje 'diétára' fogni? Szerencsétlen gyerek, ez már ennyi idős korban sem lehet egészséges szerintem! Hiába fogynak le, ha elkezdenek járni... És (még) nem is tápszeres, hanem sima anyatejes!

Egyébként most olyan a gyerek, hogy a nap 24 órájának minden percében foglalkozni kell vele. Most nincs az, hogy fél órát elvan magában, aztán elkezd nyűgösködni... Most fél percre nem lehet otthagyni. Hát, nagyon fárasztó! :) És amúgy vannak olyan babák, akik mindig ilyenek, és mondjuk 3 éves korukig... Úgyhogy én nem panaszkodok, mert 5 hónap alatt ez a második nap... Csak remélem nem fog megfázni. Arra még nem vagyok felkészülve, hogy beteg legyen a gyerekem, és olyankor mit kell csinálni...:/ Olyan pici még! Még nem tud orrot fújni! :) Csak visítani, hogy 'kényelmetlenül' érzi magát. Én meg nem tudom megoldani... Szegény baba:(((

Csináltam neki egy nagy adag kamilla/kömény teát, mert elfelejtettem említeni, hogy amúgy a hasa is fáj... Amit meg nem tudok mivel magyarázni, mert csak tápszert kapott! Jó, új tápszer, de már 2 hete új! Nem hinném, hogy az okozná tegnap óta a hasfájását! Szegény akkorákat fingik (elnézést) az ordítások közben (amikor meg van feszülve az egész gyerek), hogy csak nézek... Pedig mi ettünk Süvivel tegnap babgulyást, nem Bence...:)) (Hacsak nem lopott titokban az ebédből...) Úgyhogy remélem a tea jót fog tenni neki. Már délután is kapott, és az éjszakai ébredéseinél is azt fog kapni.

Szegény kis babám:(( Annyira édes, meleg, puha, gyönyörű kis baba, és most egész nap kétségbeesetten sír, én meg nem tudok neki segíteni:(((

Lívia is volt ma nálunk, hozott Bencusnak a hideg időre kabátkát, nadrágot és sapkácskát:) Még picit nagy rá, de úgyis akkor kell, ha már hidegebb lesz, és addigra lehet bele is nő..:) Persze végig aludt, hogy a nagyija ne tudja megcsodálni... Murphy törvény... Tegnap fél órákat aludt, ma meg, mikor Lívia itt volt, épp a másfél órás alvását prezentálta.. Amit kéthetente egyszer szokott, vagy még ritkábban... Dehát úgy ki is lehet merülve a napokban:(

Jajj, képzeljétek, ma sétáltatásnál két lány kicsit megcsodálta Bencét, ámuldoztak a szemén, meg a mosolyán, és amikor elköszöntek, akkor azt mondták, hogy csókolom! Két iskolás lány! Még csak nem is ovisok voltak! Hááát, annyira szíven ütött, hogy rémülten rájuk rivaltam, hogy azonnal tegezzenek! :)) De így önkéntelenül!:) Tényleg mellbevágó élmény volt! Már megint! :)) Azért annyira még nem vagyok öreg! Vagy akinek már gyereke van, az anyuka, és annak már csókolommal kell köszönni??? Hát úgy nézek én ki??? Amíg valaki nem annyi idős, hogy a gyerekem lehetne, addig ne köszönjön így! Ők pedig 14 körül lehettek... Jajj, még most is rossz belegondolni:))) Gyerekkel vagyok, és lecsókolomoznak...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr595518028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása