Medellin 2007.08.17. 20:22

Séta + elalvás

Hi!

Voltunk lent sétizni, és találkoztam azzal a kismamával, akivel néha szoktam, és már köszönő viszonyban vagyunk! Múltkor ő adott 2 cumisüveget a védőnőnél, amiket még persze sosem használtam. Azaz az egyikben egyszer vittem forralt vizet... Nem baj, hátha jók lesznek azok még...:) Tehát, volt ezzel a lánnyal ott még 3 anyuka (az egyik egy 5 hetes kislánnyal:), úgyhogy bandázódtam kicsit, vagyis felszedtem pár infót. Pl. a csajnak a fia, aki szintén Nimród, 4 és fél hónapos korában növesztette ki a fogait, ami elég korainak számít az őrmezei babák közt (baromi jól informáltak ezek az anyukák - félelmetes!!), és a másik nő babájának a fogai meg 10 hónaposan bújtak elő; 4 hónapnyi nyáladzás után:) Meg voltak lepődve, hogy Bencét még nem hintáztatom, pedig ők már 3-4 hónaposan hintáztatták a babájukat, amitől azok igen-igen boldogok voltak. Ilyen beleültetős ülőke van, úgyhogy tud benne ülni elméletileg, meg ki sem esik (meg állítólag nekidől elöl a tartónak), de én nem hinném, hogy Bencust az előtt akarnám hintáztatni, hogy ülni tudna... Szerintem megterhelő lenne a hátának, a nyakának, meg egyéb izmainak. Jó, a többi baba, akiket ott láttam, sem szenvedtek maradandó sérüléseket a korai hintáztatástól, de esküszöm, nekem eszembe sem jutott, legvadabb álmaimban sem gondoltam rá, hogy a 4 hónapos fiamat hintáztatni kéne vagy lehetne... Majd minimum 5 hónaposan, ha már tud ülni... (Már előre látom, hogy holnapra Őrmező egész kismama hadserege tudni fogja, hogy én vagyok az az egyén, aki nem hintáztatja szegény fiacskáját...:)) Fú, hogy én hogy rühellem ezt a nőcis szuttyogást... Majd a játszótéren is csak a fiammal leszek hajlandó kommunikálni:) Ez a csaj mondjuk szimpi, meg mindig váltunk pár szót, így bunkóság lett volna csak úgy elmenni mellette, mert többedmagával van.. Főleg, hogy legalább egy hónapja nem találkoztunk:) Ebből is látszik, hogy nem vagyok egy rendszeres sétáltató:))) Persze az esetek 60-80 százalékában Bence anyuéknál van, a teraszon tud levegőzni, meg esetleg oda és vissza is tolom, míg a többi lakótelepes anyuka csak a játszótérre tud lemenni. Másrészt én sosem fix időben sétáltatok. Hanem amikor úgy gondolom. Alvás, kajálás, időjárás függvényében...

Úgy sajnáltam egy kisfiút ott!!:((( A gusztustalan, vén, tréningruhás, szakadt, igénytelen (stb. stb.) anyjának eszébe jutott, hogy valamit otthon felejtett. Megkérte ott az egyik anyukát (nyilván ismerős/szomszéd/stb), hogy figyeljen már a gyerekére (kb. 4-5 éves lehetett) pár percre. Azzal elviharzott. Kicsi fiacskája meglátta a kis játékmotorján ülve, és teljesen kétségbeesett!! Ott ült a motoron, sírt, és mondogatta, hogy: "Anyuciiii! Anyuciii!!", az a büdös némber meg hátra sem nézett!!! A kis poronty meg csak ült, csak nézett ki a fejéből kétségbeesetten, sírt, és szólongatta az anyját... Undorító! Hogy lehet ilyet csinálni? Oké, 4 lépcsőháznyira lakott a játszótértől (pont Timiék lépcsőházába ment be), de könyörgöm! Mi volt olyan fontos, ami annyira hiányzott a játszótérről??? Vagy akkor a gyerek is el tud vele motorozni a házig! Vagy mittudomén. Vagy beszélje meg a gyerekkel, hogy nem gond-e, ha anya 2 percre elugrana haza, de mindjárt jönne is vissza. Nem. Ő csak megbízott v.kit, és már ott is hagyta a babát! Úgy fel tudom húzni magam ilyenen! :((

Bencét 8 körül lefektettem, és jelentem 1/4 9-kor elaludt! Bár, ez most nem a séta miatt volt, hanem új dolgot eszeltem ki! Emelgette a kis fejét megint, meg kiköpte a kis cumit, meg nyűgösködött. Egy hirtelen ötlettől vezérelve leültem a kiságy mellé, hogy a rácson keresztül egymásra láttunk (ahol már véget ér a rácsvédő). Ekkor nyugodtan letette a fejét, és cumizás közben engem nézett. Utána minimum 5 perc azzal ment el, hogy nyekergések és cumielhagyások közepette odakúszott a rácsig, ahol volt a fejem, majd miközben sokadszorra is a szájába tapasztottam a cumit, és puszilgattam a fejét a rácson keresztül, és fogtam a kezét, elaludt:) Egyszerűbb és jobb móka ez a nézős, puszilgatós cucc, mint a fölötte ülés, pakolgatás, cumipakolás! És jóval élvezetesebb! :)) Holnap is kipróbálom! :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr125517979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása