Medellin 2007.08.12. 19:55

Könyököl

Hi!

Bence 2 nap múlva lesz 4 hónapos, és már olyat is tud, hogy miközben könyököl, csak az egyik karjára helyezi a testsúlyt, és a másikkal a cumiért nyúl (pl.), hogy betegye a szájába, vagy csak letegye a szája alá, hogy be tudja majd kapni! Vagy úgy könyököl, hogy konkrétan a könyökén, miközben az  egyik kis keze a szájában van!

Ezen kívül tud hátról oldalra fordulni, de ha ki tudja támasztani a lábát valaminek, akkor hasra is! :)

Ráadásul elkezdett berregni, vagy mi, ami kb. olyan, mint amikor a kisgyerekek a motor hangját próbálják utánozni. És közben nyálbubikat fúj. Meg grimaszol közben!

Ma kivittem a konyhába, és  együtt csináltunk nekem uzsit. Vagyis ő csak 'drukkolt'. Leraktam a hordozóját a konyhaasztalra, abba őt, és onnan figyelte, hogy mi történik. Amikor kaja után ittam, már megint azt vettem észre, hogy meredten figyeli az üveget. Odavittem neki, és olyan volt, mint egy kis tudós, miközben megfogta. Konkrétan, szinte láttam, ahogy azon van, hogy nekilásson analizálni az új dolgot. Még a szemöldökét is összehúzta - már amennyire ez lehetséges - és úgy elmerült a felfedezésben, hogy a végére Nobel díjat adtam volna neki, mert fejben tuti megfejtette a PET palackok molekuláris szintű vegyi összetételét. Hát, látni kellett volna a fejét, és főleg a szemét, miközben vizsgálódott!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr325517972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apuka ő 2007.08.13. 23:55:30

Hehe, mondom, hogy tiszta apja :P
süti beállítások módosítása