Medellin 2007.08.05. 13:20

Sűrű hétvége

Hi!

Bocs, hogy most vagy 3 napig nem írtam, de nem voltam itthon. Konkrétan 2 napja a szüleimnél alszom. Már nem kell megijedni, nem elköltöztem otthonról, csak a baba miatt:)) (Pénteken este színházban voltunk Süvivel, szombaton lány- és legénybúcsún, és Bencére anyuék vigyáztak, akit éjszaka nem keltek fel azért, hogy hazaszállítsam, de hajnalban attól még meg kell etetni; így történt, hogy 2 napot is náluk aludtam...)

Péntek:

Gödön voltunk Hédiéknél, Elődkének akkor volt az 1. szülinapja! Természetesen vittük Bencét is, ha már babaparty van:) Nagyon jól viselkedett, teljesen meglepődtem! Mert amúgy is csendes baba, de most akkor sem hisztizett, ha tök egyedül volt, és nem is látott minket! Egész nap egy pokrócon feküdt a kertben, ott aludt, ott játszottunk vele, néha odébbtettük, ahogy ment az árnyék... Amikor épp ebédeltünk, akkor gondoltam is, hogy mehetek vissza mellé enni, mert úgyis sírni fog, ha egyedül marad, de teljesen lekötötte a figyelmét a felette lévő fa lombkoronája, meg az egyéb érdekességek:) Ott volt a nagyija is, úgyhogy egyébként (amikor nem aludt), mindig foglalkozott vele valaki! Egyedül hazafelé kezdett el sírni a kocsiban, amikor már Budapesten, és azon belül is majdnem Budán jártunk... Odafelé aludt, meg nézelődött, visszafelé pedig aludt, majd sírt... Sajnos az okát nem tudom, pedig a kocsiban mindig csendes, és indulás előtt etettük meg. Napközben keletkezett pár kis piros kiütés az arcán, talán a meleg miatt (lehet ráfeküdt a műanyag cumira), de estére már el is múlt, és tökéletes lett a bőre! :)

Szombat:

Anyuéknál voltunk a szokásos nyári családi összejövetelen (Judit napi ünnepség:), Úgyhogy Bence sem panaszkodhatott, 2 nagymama, 2 nagypapa, 1 dédi, 2 nagynéni, meg egyéb, nem tudom már milyen rokoni ágon lévő rokonok adták kézről kézre egész nap:)) (Pl. az én nagynéném, vagy unokatestvérem, az milyen rokona Bencének???)

(Most itt csendben és zárójelben megjegyzem, ha Update Norbi látta volna mit csinálok pénteken és szombaton a fogyókúrám közben, akkor szívinfarktust kapott volna...)

Bencének lett egy kis színe is állítólag, hogy 2 napig egyfolytában levegőn volt, cserébe többször is megkapta, hogy büdös a lába:))) Igazi pasi:)) De tényleg! Ha bármennyi ideig zokni van rajta (ami kell, mert nagyon ki tud hűlni a kis lába), akkor pikk-pakk beleizzad, és jó sajt szaga lesz:)) Ha előtte volt fürdetve, akkor is. Nem tudom, hogy ez jellemző-e amúgy a babákra, vagy mi okból van ez, meg kinövi-e, vagy csak simán pasi, és azért van, de ez van:)

Amúgy, már megint a 2. nap, hogy nem kakilt, úgyhogy már nagyon drukkolok! Anyatej mellett ez normális ugye, de most már csak tápszert kap! Úgyhogy anyának most épp ez a fő problémája:)

Éjszaka nagyon kis ügyes volt, 3-kor evett először, majd 1/4 8-kor, és este előtte talán fél 8 körül etette meg anyu. Úgyhogy sokat bírt kaja nélkül, bár elaludni későn aludt el. Már majdnem visszaállt a napi 6 evésre, és már csak ezért 9, mert a 6 evésből 3-szor hagy egy kis kaját, amit alvás után megeszik (30-40 g). Úgyhogy azt már nem számolom annyira külön evésnek, de úgy 140-et megeszik már egyszerre a 170-ből, és néha hagy. Úgyhogy hetek kérdése, és be fog állni. Főleg, hogy megint ugrás várható, a 4. hónap környékén. Plusz jön a hozzátáplálás! Erről jut eszembe: nagyon sok szép és hasznos ajándékot kaptam, mindenkinek köszönöm szépen, de itt külön megemlítem Karcsi egyik ajándékát: Babakonyha -> babakaja receptek!!! Leginkább 6 hónapos kortól, de láttam, hogy vannak benne receptek már 4 hónapos babáknak is!!! (Líviától meg botmixert kaptam, úgyhogy most már minden adott ahozz, hogy valami pépeket csináljak...:)

Mindjárt töltök még fel pár képet - még én sem láttam őket. (Aztán megyek ebédet csinálni, meg kondizni, meg vissza anyuékhoz, akik épp most is Bencusra vigyáznak. Aztán leckét írok...)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr285517964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóripóc 2007.08.06. 19:52:54

Naaaa, és azt nem írod, hogy milyen hosszú percekig beszélgettem unokaöcsémmel? :) A kis szívtipró:) Gyönyörű baba:) És nagyon vonzó mosolya van:))) De a lábával kéne valamit kezdeni, mert tényleg büdi volt:)
süti beállítások módosítása