Medellin 2007.07.30. 10:10

Hétvége

Hi!

Asszem most elaludt végre, úgyhogy nekilátok a hétvége bepötyögésének, és remélem eljutok valameddig, mielőtt felébred!

Kezdem a péntekkel - csípőszűrés. Elméletileg minden rendben van, de még egy kontrollra visszarendeltek minket, mert a csípőjénél (combjánál?) valami porc már láthatóan kezd majd csontosodni, de annak az ő korában már jobban kellene csontosodni. Jól kikérdezett, hogy kapja-e a Vigantol olajat (napi 1 csepp helyett tőlem 2-t is kap naponta, mert lehetetlen 1 cseppet cseppenteni.. Mikor emelem az üveget, még egy jön belőle...) Meg mondtam, hogy tápszert kap, ami szintén tele van vitaminnal (D-vel is), úgyhogy elméletileg minden adott a csontosodáshoz. Egyet kivéve: többet kell kivinnem, hogy érje a (szűrt) nap. Mondtam a nőnek, hogy az elmúlt hetekben a lakás leghidegebb pontjait kerestük, és nem a napon aszaltuk a gyereket (azaz nem vittem ki ilyen hőségben), de szerinte kell, legalább reggel v. este. Jó, most már megint viszem majd, mert lehűlt a levegő, de a gyerekorvos meg pont azt mondta, hogy ilyen hőségben (ami volt) ne is vigyem ki. Hát, én továbbra is úgy vagyok vele, hogy ahogy én érzem. Ha túl melegnek ítélem az időt, úgysem fogom kivinni. Kap elég D vitamint és most egész hétvégén kint volt Sukin a teraszon. Csak lassabban "érik" a gyerek. És később öregszik majd. Ez is családi vonás:) Lehet mi is később csontosodtunk, csak senki nem uh-zott még akkoriban... Úgyhogy ezzel nem is törődök. Csontosodik, mert az a dolga, csak lassabban. Hát. Nem lehet előírásszerűen csontosodni. Nyilván valaki előbb, valaki később. Ezért nem fogom aszalni a babát.

Voltak a csípőszűrésen 1 hónapos babák is. Háát, teljesen odavoltam, hogy Bence mekkora már! Kétszer akkora, mint ezek a csöppségek! Annyira édesek voltak, hogy hirtelen megértettem, miért akart Hédi is mielőbb új babát szülni:))) Nekem is kell egy ilyen pici:))) Egy olyan kis apró is! Az az összegömbölyödős kis tehetetlen! Odáig voltam:))) Persze azok az anyukák meg odavoltak Bencéért, hogy hogy néz már, meg milyen kék a szeme, meg milyen szép formája van, stb... Úgyhogy kölcsönösen folyattuk a nyálunkat:)))

Péntek este átjött Benji és Eszter bablátogatóba, kaptunk tőlük kengurus ruhácskát (tippre pont 68-as méretet vettek:),  én meg kaptam szép virágot. Köszönöm szépen!

Szombaton lementünk Sukira. Színházba mentünk volna előtte Süvivel, és miután felöltöztünk csinosba, leadtuk Bencét, elkészültünk, odamentünk, kiderült, hogy elmarad az előadás! Nem mi lennének... Harmadikára kaptunk jegyet helyette, de kiderült, hogy akkor van Előd szülinapja, és lehet hozzájuk kell mennünk. Bár hivatalos értesítést még nem kaptunk róla. Nem tudom mi lesz, pedig nagyon meg akarom nézni a Vámpírok bálját!

Utána lementünk Sukira. Ott készültek a képek is. Loláék is lejöttek, úgyhogy tudott mindenki babázni, nem csak én voltam 24 órás szolgálatban. Nagyija is sokszor megetette, és sokszor ezek a kis dolgok is segítségek nekem! És a legjobb rész: vasárnap 1/2 4-kor evett először hajnalban, majd 1/2 9-ig aludt!!!!! Na ja, a friss levegő! De ma sem volt rossz már itthon, 1/2 5-kor evett először, és utána 1/2 8-ig aludt!!! Biztos a front, a kellemes hűvös, esős idő segített rá az alvására! Ezzel már elégedett vagyok:)

Igazából ezek a fő hírek, úgyhogy nem írom meg az egész hétvégét. Mától viszont már akarnám lehetőség szerint minden nap levinni sétálni, erre ma meg esik... Esőben nem fogom azért levinni...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr495517958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása