Medellin 2007.07.10. 18:24

Ijesztő...:)

Hi!

Szegény Bencusnak ma kétszer is sírásra görbült a szája! :) Először a tükörképétől. Nyugodtan nézelődött a vállamon, az állát szépen rámhelyezve, mikor beálltam vele a tükör elé. Először felemelte a fejét, iszonyúan nézett, vizslatott, majd sírásra görbült a szája, elfordult, és belebújt a vállamba:))) Pedig nem volt ijesztő, ugyanolyan szép volt, mint bármelyik nap! Bolond baba...:) A másik miattam volt. Boldogan hempergett a pelenkázón, fülig ért a szája, mint ilyenkor általában, és meg rá akartam adni egy nadrágot, aminek a szára be volt gyűrődve. Meglendítettem, hogy kijöjjön a szára, de ezt a hussantást öltöztetés közben a baba felett végeztem el..:/ Két kezét védekezőn felkapta, a szeme elkerekedett, majd  az első meglepetés után ma már másodszorra is legörbült a kis szája, és majdnem eltört a mécses...:/ De anya szépen felvette, megpuszilgatta, megvígasztalta, és fél perc múlva már megint nagy vigyorral feküdt az öltöztetés közben! :) Ennyi izgalmat mára...

Voltunk ma dokinéninél is, de csak recept miatt - amúgy holnap megyünk mérésre, de addigra elfogyott volna a tápszer. Mivel zuhogott az eső, úgy döntöttem, hogy kocsival megyünk, a hordozóban, de kocsin kívül kenguruval! Meg utána átmentünk vásárolni a Sparba, de azt már nem bírta, rajtaütésszerűen elaludt félúton. Igaz, kaja után voltunk ügyeket intézni, úgyhogy nem csodálom, de kaja előtt meg nem vihetem, mert nem tudom mikor éhezik meg. A kettő közt félúton meg alszik, akkor sem tudom elvinni - csak ha felkeltem.

Na, lépek, mert látogatókat várunk ma is, és perceken belül megérkezhetnek!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr35517940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása