Medellin 2007.07.02. 22:55

Kaka...:)

Hi!

Megtörtént, ami még nem volt! Amiről még csak történeteket hallottam! :)

Babám a kajálás végefelé erős koncentrálások közepette telerakta a pelust. Büfi után felraktam a pelenkázóra, hogy tisztába tegyem. Levettem a pelust, épp kezdtem törölgetni a popsiját, mikoris úgy gondolta, hogy egy nyomást még kihagyott, amit gyorsan bepótolna utólag... Maga alá, végig a pelenkázón, egyenesen a papucsomig (azaz lábfejemig), meg persze a földre. Úgyhogy ez is megvolt! Le lettem sz*rva! Konkrétan! És utána milyen boldog fejet vágott!! :))) Édi:))

Átjött ma Jucó is és lementünk Bencével sétálni. Egy percet nem aludt (3/4 7 és 12:30 között egy órát aludt, és délután 2x elaludt már kaja közben cserébe, így 8 etetése lett:)) Persze 6 adag lett ennyibe szétosztva!), és élénken nézelődött az egész séta alatt. Aztán megálltunk a volt játszótéren Őrmező végében, és lecsüccsentünk egy pingpongasztal maradványára (mikor gyerek voltam még játszottam rajta...). Volt ott sok fiatal, akik lent bandázódtak (kb. 12 évesek), és a lányok teljesen beleszerettek Bencébe:))) Amikor kivettem, és fedobtam a vállamra, akkor épp szembekerült a csajokkal, akiknek mi háttal ültünk. Hirtelen felhangzottak a jaj de édes, milyen pici, stb. kiáltások, és a fiúkkal való flörtölés helyett megtárgyalták, hogy kinek milyen nemű gyereke lesz először, meg hány db, stb:))) Meg megkérdezték a nevét, és hogy ne vigyem már el, amikor hazaindultunk:)) Úgyhogy hódított ma!:) Ujjatlan új body volt ma rajta, holnap remélem lefotózom!

Voltunk ma dokinéninél is, felírta a régi tápszert (ma még csak 1x evett belőle, de nem bukott utána!), illetve tejet is még egy hónapra. Úgyhogy azért is elmegyek lehet holnap. Vagy a szerdai adaggal hozom el a mait, amire még nem volt receptem.

Ezek történtek ma.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr415517931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása