Medellin 2007.06.22. 09:50

Esemény!

Hi!

Tegnap egész nap anyuéknál voltunk, annyira egész nap, hogy az esti vihar kezdetekor indultunk gyorsan haza. A szél még elkapott a kocsitól a bejárati ajtóig minket, de az eső már nem! És jól begyömöszöltem a takarót Bence alá (mármint fölötte volt a takaró természetesen, csak a széleit gyűrtem be alá), hogy ne fújja le a szél. Bencét egy fél pillanatig nem zavarta az egész esemény, egykedvűen nézett ki a helyéről:)

Tehát, egész nap anyuéknál voltunk, mert az alsó szinten jó hűvös van. Mármint a fenti időhöz képest, mielőtt még valaki azt hinné, hogy 16 fokos pincehőmérsékletben akarom tárolni a babát:)) Úgyhogy elég nyugodt volt egész nap, de véletlenül sem aludt. Néha fél órákat. Ami miatt szintén 24 órás ügyeletben voltam, mert ha épp fent voltam, akkor meg mindig fülelni, meg ellenőrizni kellett, hogy alszik-e. Tehát se medence, se tv, se terasz, se semmi... Egyszer úgy megijedt szegény:) Hallottam fent, hogy elkezd sírni. Szaladok le, látom, hogy már odébbmászott az ágyon, már keresztben feküdt, nem hosszában, és pityerget. Odamegyek, megfordítom, hogy itt vagyok, mi a baj, aludjon szépen, és látom, hogy szegényke kapdossa a fejét/szemét ide-oda, legörbült szájjal, sértődötten és ijedten! Szegény felkelt, nem volt ott anya, cserébe nem tudta, hogy hol van:( Valami sötét nagy szobában, valami vörös ágyon, amit nem igazán ismer... Szegény nem tudta, hogy hol van, és nem volt ott senki és semmi ismerős:(

Na, és akkor az esemény! Bár minden kívánságom ilyen gyorsan teljesülne! :) De kezdjük az elejéről. Éjszaka keltem fel babához, mert nyűglődött, pazarul ébren volt (a két kelés összemosódik bennem, egyszer apja ért oda előbb a babához, de majd írom azt is - lehet összekeverem a két sztorit utólag...), és a hátán feküdt. Ennek nem tulajdonítottam jelentőséget, mert biztos az oldalára fordítottam aludni valamikor, csak nem emlékszem rá. Ami nem meglepő éjszaka. Hasra fordítottam, hogy aludjon, majd odamentem az ablakhoz, hogy kinyissam, mert akkor már nem esett. Mire visszaértem az ablaktól (kb. 10 mp), addira a gyerek az oldalán feküdt!!! Rohantam ki Süvihez, hogy Bence megfordult, komolyan, előbb raktam hasra, most meg az oldalán fekszik! Aztán rohantam vissza a babához, aki már a hátán feküdt!! (Tehát valószínűleg éjszak sem én fektettem át, hanem ő fordult meg!) Másik alkalommal, meg Süvi jött be épp a babát megnézni, és legnagyobb meglepetésére ott feküdt a hátán, és nagy kék szemekkel nézelődött az ágyban:))) Tök csendben! :) Ezt mondom én, hogy sosem kelek sírásra! Ezek szerint felkel valamikor, szép csendben nézelődik, aztán vagy visszaalszik, vagy ha már unja magát, vagy éhes, akkor elkezd nyöszörögni, amire felkelek... Nagyon rendes gyerek! :) Mivel Süvi ébren volt, én meg ki voltam ütve, megkértem, hogy etesse meg! Tök jó volt! Igaz nem nagyon aludtam etetés alatt, de legalább feküdtem csukott szemmel! :)

Azóta egyébként kilestem, hogy hogy fordul meg, mert mióta rájött, azóta kb. nem tudom hasra tenni:))) Vagy felemeli a fejét, és nézelődik, azért nem alszik, vagy megfordul:)) Tehát, behúzza maga alá  lábait amennyire tudja, jó szorosan, és kinyújtja utána. Azaz megemeli jó magasra a fenekét. Utána azt kidönti oldalra, és már el is borult! Ha a kis keze szorosan mellette van, akkor teljesen sikeres a fordulás, ha távolabb van a keze, akkor csak félig fordul meg, mert a keze hátul ragad:))) Akkor pl. nem tud a hátára átfordulni! Nagyon kis ügyes!

Akkor lövök még fel pár képet.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr305517917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása