Medellin 2007.05.10. 09:54

Szivatás

Hi!

Kis babám nem volt túl kedves hozzám most éjszaka. Nem feküdtem le, mert néztem egy filmet, és gondoltam, majd a késő esti etetés után fekszem le, mert elég szar 1 óra alvás után ébredni. Ezek után úgy alakult, hogy Bence éjjel 1-re rakta a vacsit (köszi), tehát 2 körül feküdtem le, mire tisztába is tettem, stb. Ezek után valami ok folytán úgy döntött, hogy az éjszaka hátralévő részében 2 óránként szeretne enni, a szokásos éjszakai 3-4 óra helyett... Pedig annyira éhes sem lehetett, mert + kaját is kapott (na jó, 1x nem, mert elaludt, mire megmelegítettem kint a kaját). Reggel úgy keltem (keltett persze), mint egy fúria... Kissé nyűgös voltam, Süvi is tanúsíthatja! :) Ja, és szép pontosan tartotta a 2 órákat, fel van írva! Pl. 4.30 - 6.30 - 8.30. És mivel az etetés 30-60 perc között mozog, ezért előfordult, hogy 1 órákat aludtam az éjszaka folyamán...

Hívtam ma már a fotóelőhívót is, a létező összes számán, de egyiket sem vették fel. Még próbálkozom majd...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr75517843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása