Medellin 2007.04.13. 13:01

UH, NST

Hi!

Megjöttem! Kezdem az általános dolgokkal: Bencével minden rendben, 3360 g jelenleg, több hónapos várakozás után végre látszódott az arca és nem látszódik rajta semmi eltérés (én semmit nem láttam a képből), a méhlepény már 2-3-as érettségi szakaszban van, az nst-n sok rugdosás volt... Összefoglalva minden a legnagyobb rendben. Ha addig nem szülnék, vasárnap kell visszamennem új nst-re. Ha minden igaz, akkor egy hetet szoktak hagyni a babáknak, hogy maguktól előbújjanak, és csak utána indítják meg a szülést (ha indokolt - ha úgy látják még maradhat pár napot, akkor az is lehet, hogy hagyják még.) Mert pl. ma találkoztam a szomszéd lánnyal, akinek a sógornője most szült szintén, és ő 10 napot hordta túl a gyereket! És szerintem ő is a Szt. Imrében szült, mivel ott lakik anyuék mellett... De ezt csak én tippelem.

Akkor folytatom a sztorizós résszel: nem emlékszem múltkor írtam-e (szerintem igen, de most nem keresem vissza), hogy találkoztam múlt héten egy tök szimpatikus csajjal a szülészeten, akivel csomót dumáltunk. Ma is találkoztunk a vajúdóban, épp ő volt előttem nst-n (a vajúdóban nst-ztek, mert épp 2 szülés + egy császármetszés is volt a szülészeten). Ő is panaszkodott, hogy 11-re volt kiírva, és a baba még mindig nem jött, pedig tegnap este már beindultak nála a fájások, és már tök boldog volt, már hívta a szülésznőt is, erre semmi! Lényegében jóslófájások voltak, ami tök durva már a kiírt időpont után! :) Hiszen akkor már tényleg azt hiszi az ember, hogy végre!... erre semmi..:(( Úgyhogy Barna mindkettőnket berendelt vasárnapra, mondta, hogy majd jöhetünk szépen kéz a kézben 9-re, meg akár szülni is, kapunk ketten egy szülőágyat..:))) Ugyanis mindketten nála szülünk, és mindkettőnk szülésznője is ugyanaz:))) És mindig egy időben járunk be, és mindig ugyanúgy semmi:))) Egyébként is mókás, mert mondta a csaj, hogy úgy tudta, hogy én már szültem! :) Én meg néztem, hogy ezt meg honnan? :) Mondta, hogy találkozott azzal a csajjal, aki múltkor szintén kint várt velünk, ő a napokban szült, és ő mondta neki! Ezek szerint neki sem volt jó arcmemóriája, vagy egy hasonmásom mászkál a szülészeten...

Találkoztam a fiatalabbik Barnával is, aki helyettesíteni szokta az apját, neki is panaszkodtam, hogy még mindig nem jön a baba, pedig mára volt kiírva! Burkoltan megpedzegette (ez is de jó szó.. így írják??), hogy esetleg a férjemmel megbeszélhetném, hogy akarjuk-e már mielőbb a babát...:) Persze, ezt hallom, meg olvasom mindenhol, hogy a szex nagyszerűen beindíthatja a szülést, úgyhogy már ezzel is megfenyegettem Bencét, hogy erőszakot fogunk alkalmazni, ha magától nem hajladó jönni! :))) (Már elnézést a naturalizmusért.) De egy hetet tuti nem akarok várni, max. 1-2 napot, a vasárnapi nst-ig...

Hát, röviden ennyi, lehet még írok pár sort, ha eszembe jut v.mi!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr415517809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása