Hi!

Talán megírtam egyik nap, hogy fáj a kezem; vagyis az ujjaim. Ez most egy újabb adalék a terhesség során esetlegesen fellépő problémákhoz. Tehát, 3-4 napja fájnak a kezem ujjai, mint egy reumás, vagy izületi problémákkal küzdő vénasszonynak. Vagyis gondolom olyan, mert még nem voltam reumás...:) Ez úgy néz ki, hogy reggelre nem tudom behajlítani az ujjaimat, mert le vannak merevedve. Ha már bemelegítettem őket, akkor is fáj, meg hülyén mozog, meg mintha izomláz lenne benne. Most már elértem arra a pontra pár nap alatt, hogy nem csak este problémás, hanem napközben is fáj. Úgyhogy ma felhívtam a nőgyógyászt, és ő mondta, hogy ez teljesen normális a 3. trimeszter vége felé, és vegyek Magne B6-ot, napi 3*2, és hétfőn hívjam vissza! Úgyhogy ma ebéd után lemegyek a gyógyszertárba, és remélem pár nap alatt rendbejönnek az ujjaim! (Meg végre megveszem a Tena betéteket is, ami meg majd szülés után kell.) Egyébként nem egy olyan borzasztó nagy probléma egy ujjfájás, sok kismamának azért ennél nagyobb gondjai is vannak a 9 hónap alatt...:)) Egyszerűen csak zavaró, főleg, amikor még nem tudja az ember, hogy mitől van, és mit kéne vele csinálni. Én pl. fel se tételeztem, hogy a gyerek miatt lehet. Ha már a várandósság kihat az izületekre, az inkább derék-csípő-hát tájékon jelentkezik. Jó, mindenkinél más. Nálam persze az ujjaimon...:)) Már csak a vérnyomásommal kell kezdeni v.mit, azt elfelejtettem megkérdezni, de majd a gyógyszertárba menet megkérdezem a védőnőt, mert nem tudom elérni telefonon. Vagy a gyógyszerész(eme)t kérdezem meg! :)) Jah, ahogy telnek a hónapok, úgy nő az én híresen alacsony vérnyomásom is... Azt viszont lejjebb kéne vinni szülésig!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr985517769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóripóc 2007.03.22. 17:14:08

Jobbulást neked, és kitartást:)! Legalább a szülinapunkon kisütött a Nap, és ennek én nagyon, de nagyon örülök!:) Puszi
süti beállítások módosítása