Hi!

Még nem meséltem, hogy a nőgyógyászra várva beszédbe elegyedtem egy házaspárral. Gondolom meg sem kell írnom, hogy nem én kezdeményeztem a beszélgetést...:) A nőnek akkora hasa volt, mint egy 10 hónapos terhesnek, de kiderült, hogy 3 nappal későbbre van kiírva, mint én. És lekicsinylően legyintett az én közel 15 kilós hízásomra...:)) Neki ez a 2. gyereke lesz (szintén fiú - Levente), a férjének a 3., illetve az első közös babájuk lesz, ha jól követtem a dolgokat. De igazából azért írom meg, mert elképesztő, hogy baba és baba közt mennyi különbség van már a hasban is! Nálam Bence inkább esős időben mocorog, ha meleg idő van, akkor alszik egész nap. Ennek a nőnek pont fordítva van. Ha esik, akkor nyugodt a gyerek, és alszik:) Náluk, ha a papa megfogja a mama hasát, akkor a gyerek egyből elkezd jelezni apukának, rugdossa a kezét, és el is mozdul arra, amerre apa keze megy, hogy tudja követni. Nálunk, ha Bence mozog, akkor Süvi keze tudja megnyugtatni:))) Ha megfogja a hasam, akkor áll le a mozgásban, és figyel erősen, meg koncentrál, hogy apa van! :) Amúgy szegény nő hónapok óta nem tud aludni, ha alszik, azt is ülve teszi, fő tápláléka a Rennie a gyomorégés miatt, és alig várja, hogy megszülessen a baba! (lehet együtt fekszünk majd bent 3 hét múlva.) A többi panaszáról nem mesélt, csak reménykedve rákérdezett párra, hogy nekem van-e. De nincs. Meg mókás volt, hogy nagyon kacagva jött ki a dokitól, aztán kiderült, hogy az volt a móka tárgya, hogy nem tudott egyedül öltözködni, és gondolom a doki segített neki:)) Legalábbis a férje ott kint kötötte be a nő cipőjét, mert ő ugye nem tud lehajolni odáig a hasától! :) Mókás volt nézni, mint valami kisgyereknek, ott kötötték a cipőjét, és közben mondta a pasi, hogy most a másik lábát kéri...:))) Hát, nekem ezek mindig olyan furcsa dolgok, hogy jé, ilyen is van. Én bármikor fel tudom venni a cipőmet...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr955517767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása