Medellin 2007.03.20. 08:47

Stressz

Hi!

Ma nem aludtam túl jól. Lehet az is közrejátszott benne, hogy tegnap átrendeztük a hálószobát... Betettük a kiságyat! Emellett kis férjem 2x keltett fel (vagyis nem felkeltett, hanem bejött, és elkezdett beszélni hozzám, majd csodálkozva kérdezte, hogy talán alszom-e, mikor morgolódtam valamit neki...). De nem is ezek voltak a fő problémák. Éjszaka felkeltem (szokásos wc program), és akkor rájöttem, hogy mi a bajom. Mióta az orvos megvizsgált, azóta Bence meg sem moccant! Feltűnt este is, hogy a kanapén fekve nem rugdossa az oldalamat, ami mondjuk nem gond, de este lefekvéskor sem tette ezt. És éjszaka/hajnal közepén bevillant, hogy tényleg meg sem moccant még este 7 óta! Akárhogy törtem az agyam, mindig erre jutottam. Úgyhogy a vérnyomásom tuti felment 200-ra, meg vagy fél óráig nem tudtam aludni, meg persze 5-10 perc után úgy döntöttem, hogy szemét leszek, és felkeltem a gyereket:)) Hát, jó sokáig nyomogattam, meg paskoltam a hasam, mire hajladó volt egyet belémrúgni, hogy hagyjam már békén! De azt a megkönnyebbülést!! :) Reggel már szépen kalimpált a hasamban, úgyhogy megnyugodtam. Jó, tudtam, hogy nincs semmi baja, de nem szokott ilyet csinálni, és azért jó tudni, hogy jól van, és mozog! Lehet hülyén hangzik, de aki már járt ilyen cipőben, az úgyis tudja, aki meg még nem, az meg meg fogja tudni! :) Ha sokat mozog az a baj, de ha nem mozog... Na, az a legrosszabb!:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr525517765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása