Hi!

Na, megérkeztem az uccsó vizsgálatomról! Mármint, ami miatt a nőgyógyászhoz kell menni. Örömmel jelentem, hogy továbbra is minden a legnagyobb rendben van, talán azt leszámítva, hogy magas a vérnyomásom, de az a súlytöbblet miatt van valószínűleg. Remélhetőleg rendeződik szülés után. Meg nem vagyok úgy rosszul tőle, hogy szédülnék, vagy ájulnék, egyszerűen csak magas. De nem ez a lényeg! Az ultrahang mókás volt! :) Bence a gép szerint 2521 gramm, amire a doki azt mondta, hogyha holnap születne a baba, akkor se lenne már semmi gond. Ezalatt azt kell érteni, hogy nem számít a súlya miatt koraszülöttnek (2500 g alatt az), illetve mivel problémamentes volt a terhesség, meg egészséges a baba, nem lenne semmi gond már. Ettől függetlenül nem óhajtok holnap szülni, de azért az ilyet nagyon jó tudni! A maradék 4 hétben 1 kilót fog még hízni, úgyhogy nagyon ideális 3,5 kilóval lehet számolni, mint születési súly! Én meg vagyok ezzel elégedve:) A méhlepényem még 1-es besorolású, ami annyit tesz, hogy kiváló állapotban van. Erről nincsenek nagy ismereteim, de valahogy úgy van, hogy a méhlepény elkezd majd öregedni, és egyre kevésbé tudja ellátni a funkcióját. Talán a 3-as, vagy a 4-es a legrosszabb szint? Akkor már be is indítják a szülést, mert már nem tudja a lepény ellátni a babát. Nem tudom, hogy szüléskor mi a normális állapot, de jelenleg nem is érdekel, mert még 1-es vagyok:)

Más vicces dologra is fény derült! Tudni kell, hogy Bence már hosszú-hosszú ideje úgy feküdt a hasamban, hogy a feje jobb oldalt lent volt (jobb combom töve fölött), a feneke a jobboldali bordáim alatt, és egész testében jobbra volt fordulva, tehát mindig azon az oldalamon rugdosott. Kb. 4-5 napja kicsit áthelyezte magát, és azóta furcsa mód mindenhol képes rugdosni, amit nem igazán értettem idáig. De ma kiderült a turpisság:) Megpróbálom leírni, mert mutogatni nem tudom. Tehát, a kis bolond úgy fekszik, hogy a feje és feneke ugyanott van, mint idáig, DE az összes végtagja mindenfelé van:)) Konkrétan az egyik lábfeje a fején van (értsd: kinyújtotta a lábát a fejéig/fejére, de csak az egyiket). A másik lába normálisan a hasa elé van húzva (jobboldalt). Az egyik karja a teste mellé van "beszorítva", mintha vigyázban állna, viszont a másikat meg kicsapta a háta mögé, tehát az van valahol balra közép-fent... Remélem el tudjátok képzelni, az ultrahangos csaj is jókat mosolygott rajta:) Én meg csak csodálkoztam, hogy bármerre fekszem, ott mindig képes nyomakodni valamivel:) Naná, hiszen mindenhol keze v. lába van épp...:)

Jövő héten megyek az első NST vizsgálatra. Már felhívtam ma este a szülésznőt, megbeszéltem vele, hogy pénteken 10-re megyek be. Ez a vizsgálat azt jelenti, hogy lefekszem az ágyra, egy műszert raknak a hasamra, és az 15-20 percen keresztül méri a baba mozgását, szívverését, és regisztrálja a méhösszehúzódásokat. Ebből idővel nagyszerűen tudnak következtetni a szülés időpontjára asszem. De majd ha túlleszek rajta (mármint az elsőn az előírt 3-ból), akkor megírom, hogy konkrétan mi ez, és mire jó, de mintha v.mi ilyet olvastam volna róla! :)

Majd még írok holnap is, de nem akarok több órás beszámolót írni, mert az unalmas, ill. holnapra nem lesz írnivalóm! :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr735517764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása