Hi!

A nagy állatkertes téma mellett meg is feledkeztem egy nagyon fontos dologról! Kincső új dolgokat művel. Éjszaka 2-szer is úgy mentem be hozzá éjszaka, hogy a hátán feküdve hisztizett! Holott hason altatom... És napközben is kétszer mentem be hozzá, mert sírt az ágyban, és mindkétszer a pelenkázólap alatt elbújva találtam. Ki sem látszott:)) És hosszában raktam le, de keresztben feküdt az ágy másik végében:) És a földön is folyton hempereg:)
Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr985518523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása