Hi!

Ma töltöttem be a 31. hetet, holnap kezdem a 32-t. És jövő héttől pedig 8. hónapban vagyok.

Akkor folytatnám a szokásossal. Bence 1/2 1 és 1/2 2 között egyfolytában nyűglődött, de csak 1-2-szer mentem be hozzá, utána hagytam, hogy majd elalszik. Aztán el is aludt, egészen 7-ig. Reggeli, majd 8-ig aludt. Úgyhogy nem volt vészes.

Délelőtt nem volt programunk, nem csináltunk szinte semmit. Felsöpörtem, ennyi:) De jó volt a hangulata végig, elvégre jó sokat aludt este:) És ebéd után is hamar elaludt. Délben letettem, 1/4 1-kor már szunyált. Be se mentem hozzá. Kicsit gagyogott, majd elaludt; másfél órára.

Délután átmentünk anyuékhoz, megbeszéltem vele, hogy míg jó az idő (azaz ma), addig még használjuk ki, és kutyával menjünk kicsit sétálni. Úgyhogy bő 1 órát sétáltunk. Bence hol szaladt, hol kocsizott. De élvezte nagyon. Sokat kergette Lulut, aki ha megfordult, akkor Bence egyből húzódott el:)) Mert ugye csak addig érdekes a dolog, míg ő megy oda! Ha az állat érdeklődik, az már nem biztonságos:)) És nagyon elfáradt a sétában! Ha játszótéren vagyunk másfél órát, az semmi. De így hűvösebb időben, jó sokat futkározva, így már kifárad. Mikor hazaértünk 3/4 6 körül, már akkor ki volt nyúlva. Lefeküdt a kanapén konkrétan:))) Már 6 után vittem a kádba, mert nem bírtam tovább halogatni a dolgot. Már 3/4 7-kor az ágyában volt! Ami aztán elég korai, lássuk be. Viszont annyira édes volt!!! Betettem az ágyba a tejecskével, én meg kijöttem, mint minden nap. Sólámpa égett ugye, kicsit készüljön az alvásra, aztán bemegyek altatni, ha már kezd nyűglődni. Na, ma nem volt ilyen! Szinte biztos vagyok benne, hogy élvezte, hogy ejtőzhet. Nem aludt, csak feküdt az ágyban a lámpa fényénél, és dumált. Vau-vau-t, meg mindenfélét. Gagyogott, csiripelt, minden édeset csinált:) És több, mint fél órán keresztül! Sőt! Már majdnem 3/4 8 volt, mikor bementem, hogy bár nem nyűgös, de lekapcsolom nála a villanyt, hogy azért aludjon már:) Ekkor megéreztem, hogy kakilt is (ez sem zavarta, bár pici adag volt). Kapott új pelenkát, lekapcsoltam a villanyt, kijöttem, ő meg aludt. Egy percet nem voltam bent nála altatni, és egy hang nyűgösködés nem jött ki a torkán! Ilyen kéne nekem minden nap...

Más. Arra jöttem rá, hogy én igazából nem szeretem a gyerekeket. Mármint nem érdekelnek. Az meg szerintem ugyanazt jelenti:) Én sosem nézegettem régebben a gyerekeket, hogy de édesek, én is szeretnék. Soha nem gügyögtem nekik, nem mentem oda - nem érdekeltek. Mióta van babám, azóta sem:))) Mert mindig azt látom, hallom, olvasom, hogy az anyukák ott gügyörésznek minden baba fölött, mindet megnézik, mindegyiket imádják (hát persze - közben elkönyvelik magukban, hogy az övék szebb, okosabb, édesebb stb - képmutató társaság), és ha meglátnak egy újszülöttet, akkor ők is azonnal szülni akarnak egyet. Nos, ebből azt hiszem egyik sem illik rám. Erre tegnap jöttem rá, amikor Norinát (egy héten belül már másodszor) felkaptam:) Mert imádom a saját gyerekemet, aztán ennyi. Hosszú ideig ennyi, majd a következő hátrébb a sorban az a pár gyerek, akiket régóta ismerek, rendszeresen látok. Norinát mondjuk 6 hónapja ismerem, hónapok óta látom rendszeresen, és mostanra szerettem meg annyira, hogy felvegyem magamtól:)) Mert eddig úgy ott volt, szia Norina, milyen aranyos vagy, mennyit nőttél, stb., de úgy nem voltak érzelmeim az irányába. Szó se róla, a játszótéren bármelyik gyerek kerül a közelembe, akkor nagyon aranyos velük, meg beszélgetek az idősebbekkel, meg kedvelem őket, hogy jönnek oda, meg ilyenek, tehát nem utálom a gyerekeket, de én alapból nem érdeklődök irántuk. Na, remélem érthető vagyok:) Szóval, Norinát már egész megkedveltem, már magamtól kikapom Merci kezéből:) És ekkor jöttem rá arra, amit most leírtam, hogy igazából nem érdekelnek a babák:)) Csak a sajátom:) (Tehát senki ne akkorra akarja tenni a gyerekvállalást, ha "úgy érzi", mert lehet, hogy sose fogja úgy érezni! Engem még most sem érdekelnek!)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr715518398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása