Hi!

Ma végre nagyon szép idő volt, úgyhogy ennek megfelelően jó sokat voltunk kint Bencussal. Délelőtt kint voltunk a kertben anyuéknál. Én kicsit gyomláltam, mert a frissen vetett fűmagok közt már felütötte a fejét pár gyom, Bence meg mászkált, meg rendezkedett, meg ilyenek. De a legjobb az volt, amikor ő is jött megnézni a nedves földet, hogy mit csinálok ott. És nyúlkált le ő is (az út és a föld közt pici szintkülönbség van), és kétszer is sikerült konkrét hasast ugrania a földre:)) A minden nap meglocsolt, ezáltal nedves földre, amin még nincs fű, mert csak pár napja lett vetve (vagy mit szoktak csinálni a fűmaggal - remélem vetni:))) És utána még neki is látott a kis ujjaival gereblyézni, miközben ki volt terülve a hasán...:) És miután felvettem, azután persze tarkóra tette a kezét, és beletörölte a földet a hajába, majd miután végighúzta a kezét a pólómon, átölelte a nyakamat:))) Remélem nem kell ecsetelnem, hogy pár ilyen eset után hogy nézünk ki mindketten:) És még csak most kezdődik a kintlevős időszak:)))

Délután átvittük Líviáékhoz, és ők vitték le a Holdvilág játszótérre (meglepő a módon ez a név a Holdvilág utcában lévő játszótérre utal:), ahol szépen kipróbált minden játékot. Valami kislányoktól valami labdát is megpróbált lenyúlni állítólag:)) Addig mi elmentünk apával a Kertészeti Egyetemre megtekinteni a növénykiállítást és vásárt. Évi 2-szer van, az őszi is jó volt, de akkor nem jártuk végig az egész arborétumot.

Aztán miután Bencust elhoztam Líviáéktól, még beugrottunk Őrmezőn a postával szemben lévő játszótérre, ahol még soha nem voltunk. Az van legtávolabb tőlünk a lakótelepen. Egy hatalmas park olyan játékokkal, hogy csak lestem! De igazából az ifjúsági játszótér, tehát nem bébiknek van annyira. Inkább olyan 3-4 éves kortól akármeddig. 16 év körüli srácok is fociztak, mert focipálya is van a játszótéren. Csomó anyuka volt lent, még több gyerek, és nem éreztem túl jól magam. Mindenki idegen volt, de ők mind ismerték egymást, meg nem is illettünk oda, mert Bence még nagyon apró volt. Azaz volt ott még egy apróság, nagyon pici volt, de úgy totyogott a két lábán, hogy ügyesebben, mint Bencus! Pedig a lábai is olyan aprók voltak:)) Odamentünk Bencével, hogy végre korosztály. Megkérdeztem az anyukát, hogy mennyi idős a pici babája, hogy ilyen ügyesen jár? 16 hónapos... (Kb. egy fejjel volt kisebb Bencénél... Na jó nem, de jóval kisebb volt!!) Ezek után úgy gondoltam, hogy ide majd visszatérünk pár év múlva, ha Bence már hozzánő a játékokhoz:) És amit még nem írtam, ami a legdurvább, hogy az anyukák fele ott bagózott!!! A játszótéren! Teljesen ki voltam akadva! Nem az ellen van kifogásom, hogy dohányoznak, de ne a gyerekek előtt már a játszótéren... Menjenek ki a kapu elé, van ne gyújtsanak már rá 1-2 órát, vagy valami... De volt, aki szinte láncdohányosként bagózott. Fél órát se voltunk ott, de azalatt minimum 3 cigit elszívott. Úgyhogy nagyon nem tetszett nekem a közeg, maradunk a mi kis babás játszónkon, ahová szoktunk járni.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr695518244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2008.04.21. 21:40:16

Igen, igazad van a dohányzást illetően, Karcsi is kiment a játszótérről, amikor rágyújtott, pedig ő igazán szenvedélyes dohányos.

Dóri 2008.04.22. 11:50:31

Na igen, egyesek kiábrándítóak tudnak lenni. Múltkor láttam, hogy egy anyuka a kis pöttöm kölykét tartja a karjában, és a másikkal meg rágyújt. Legszívesebben leütöttem volna, hogy lehet valaki ekkora bunkó...
süti beállítások módosítása