Hi!

Most újfent panaszkodni fogok, és nem Bencére!

A történet tegnap este kezdődött, és még nem ért véget! Tehát, már tegnap este is nagyon fáradt voltam, mondtam is Süvinek, hogy nem létezik, hogy ennyire fáradt legyek, úgy érzem magam, mint akit leütöttek, a szemem nem tudom nyitvatartani, de fürdeni, meg aludni sem tudok elmenni, mert nem tudok megmozdulni a kanapéról! :) Úgyhogy ott feküdtem csukott szemmel, és hallgattam a tv-t. Amikor már tényleg fel kellett kelnem, akkor olyan voltam, mint egy súlyos koordinációs zavarokkal rendelkező részeg. Mikor lefeküdtem, akkor tompán fájt a fejem az orrnyergemnél, felette a homlokomnál, és a szemem; pont úgy, mint amikor az ember 24 órát ül a gép előtt pl. Márpedig ez rám nem igaz, mivel ki sem tudtam nyitni a szemem már egy ideje...

Valahogy sikerült elaludnom éjfél körül, majd nem egészen 2 órakor felkeltem, hogy fáj a fejem. Akkor nyűglődtem egy ideig, felkeltem, visszafeküdtem stb, de cserébe egyre rosszabb lett a dolog (kvázi a kimerültségtől, és hogy nem tudok pihenni), úgyhogy elkezdett lüktetni a halántékom is. Ekkor megkezdem éjszakai programomat a hálószobán kívül. Homeopátiás szerek felderítése (gyógyszert nem szed az állapotos kismama, ha jót akar a babának!!!), hideg borogatás, pezsgőtabletta-koktél, ásványvíz, kamillás inhalálás (levegőt sem kaptam rendesen, pedig nem vagyok megfázva, és ha már az orrom-homlokom is fáj, akkor biztos nem árt...), lefekvés, felkelés, wc, stb, stb. Ha leraktam a fejem, akkor jobban fájt, ha felkeltem kevésbé. De állva meg nem tudok aludni. Bekapcsoltam végül a tv-t, úgy hajnali 4 körül, akkor még mindig fájt a fejem, de már nem annyira, találtam egy Edvin Marton koncertet, arra sikerült elaludnom végül. (Na nem az elején, jópár számot meghallgattam:)) 6-kor megint felkeltem valamire, és akkor úgy döntöttem, hogy visszafekszem a hálóba, már tuti fogok tudni aludni. 1/4 8-ig, amikor ugye ébreszt az órám, és megyek cickát etetni, meg kakaót inni (ha nem kelnék fel miatta, akkor gyomorkorgásra ébrednék, mert október óta minden nap azonos időben etetem a cickát és iszom meg utána a kakaómat, és ehhez hozzá van szokva a szervezetem, ha álmos vagyok, ha nem). 1/2 8, 3/4 8 körül visszaaludtam, majd 9-kor telefonra keltem. Majd 9:40-kor is. Majd a kettő után, vagy közt még egy telefonra, azt nem néztem meg hánykor. Majd 10:00-kor elkezdtek fúrni a fejem felett!!! Pont ma!!! Azóta felkeltem temészetesen, de azóta is fúrnak, és mivel láttam egy létrát a ház falának támasztva, meg vagyok róla győződve, hogy ablakcsere projekt van fent, ami azt jelenti, hogy egész nap dolgozni (fúrni) fognak, és lehetőleg még holnap is.

Éjszaka azt hittem, hogy azért vagyok szarul, mert szülni fogok, de szerencsére nem fejfájósan kell szülnöm, mert Bence ezt az éjszakát is végigaludta, velem ellenben... Nem baj, biztos gyakorlás volt az elkövetkezendő hónapokra. Végülis, vegyem főpróbának. Túléltem...:/

Pá! 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr705517793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása