Hi!

Fúúú, ma nagyon borzalmas a helyzet! Este úgy lemerevedtek az ujjaim, és úgy fájnak, hogy reggel kb. egy 5 perces ujjtorna után tudtam csak kimászni az ágyból! És a középső ujjam tövénél mintha kiment volna az izület, szinte hallom ahogy kattog, minden alkalommal, amikor megpróbálom behajlítani az ujjam. Vagyis, most a torna után már nem, csak előtte, de még mindig fáj a töve, amikor behajlítom...:(( Úgyhogy úgy döntöttem, hogy mától növelem az előírt adagot, és 3 pezsgőtablettát fogok inni! Mi történhet? A maradék magnézium kiürül a szervezetből, túladagolni nem tudom magam... De az is lehet, hogy a sok kötelezően fogyasztott kálciumtól meszesedtem le, mert mind lerakódott az ujjaimban!:)))) Na mindegy, pár hét, és rendeződnie kell a dolognak!

Amúgy tök jól aludtam, csak 1x keltem fel, és nem keményedtem! És beraktam a következő mosást! Már lélekben gyúrok a vasalásra...:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr205517783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása